tirsdag 11. juni 2013

Kort innpå... (Tog du han... hihi)

 Hei!

 Altså er jeg kort innpå  (bokstavlig talt?) med et kort jeg laget på bestilling. Naboen skulle ha kort til ei som fylte 50 år :)

                           

 

 

 Er så glad i den dies'n fra spellbinders jeg har brukt her.. både bak bildet, og som skrivefelt! Jeg har brukt ark fra pion, de er bare såå fine også! 
Blomster er fra scrappehjertet.no og fra Ebay. Perler er også fra Ebay.
Sommerfugler er stanset ut med MS puncher 
Til teksten "life begins at 50" har jeg brukt dynamo ;)


Synes hu jenta med strikketøy på bildet er så søt!






Jeg saaa jo jeg var  bare "kort" innom! Så det var alt for i dag!

 Tuddelu! 


Mvh Vigdis




2 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort Vigdis

    Må bare få sagt hvor flott bloggen din er. Må innom hver dag og sjekke om det er et nytt innlegg fra deg :)

    SvarSlett