tirsdag 25. juni 2013

Noen dager føler man seg bare sliten, og har verken lyst til å blogge om boller med kanel i svingene eller "roser og forglemmeiei!"
I dag er en sånn dag!

 Krakkelert nydelig liten engel fra Casa interiør.. <3

Det er litt "opp og ned dager" hos meg for tiden, og jeg har følt meg mye sliten og tom for energi!

I går fikk jeg imidlertid en  veldig hyggelig overraskelse, og det varmet  sååå utrolig godt nå, virkelig et lyspunkt!!!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 
Mer om overraskelsen kommer seinere!


Det som er sikkert, er at når ting er litt kjipt så går det som regel bedre igjen om litt, og det gjør det helt sikkert denne gangen også!


Ta vare på dagene som er nå, tiden går så fort!
Ha det bra så lenge!

Klem Vigdis

1 kommentar:

  1. Ja, når ting er på bunn, kan det bli bare bli bedre og bedre. I mens får du en stor klem fra meg.

    Nå er jeg spendt på den store overraskelsen din ;)

    SvarSlett