torsdag 15. august 2013

Verdens beste kluter...

 I forrige uke fikk jeg en koselig pakke i posten.
Det var fra min gode venn Janne med bloggen jannesaltmulig   hun ligger i sidemenyen min ;) (besøk henne hun har mye koselig lesning!)
Hun strikker utrolig nydelige kluter som sagt,og som i tillegg er veldig gode å bruke!!


Delikate farger!! Jeg får meg nesten ikke til å begynne å bruke disse.. Jeg har en fra før fra henne, og den er super i bruk!!


Rååååsa <3



  
Lyseblå! <3 

 
Nydelig heklet kant rundt!



Hun strikker i alle farger, alle like fine, men jeg liker best pasteller da!! 

Håper dere har en fin dag, veldig koselig om dere legger igjen en hilsen her! 

Klem Vigdis

 

3 kommentarer:

  1. Blir så glad jeg når folk blir så glad for det jeg lager til dem. Setter så utrolig pris på det. Nydelige bilder du har tatt av klutene mine. Bare å bruke dem Vigdis ;) Klem.

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Nydelige kluter, og så koselig det Freia spannet ditt var!!

    Ha en fin helg!
    Ingrid :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar Ingrid! :) Ja, de klutene er jeg veldig glad i,og melkespannet fra Freia like så! Det kjøpte jeg på fjellet en gang hos en bruktselger! Ha en fin dag!

    SvarSlett