lørdag 9. november 2013

Julemarked


Hei! 

Lenge siden siste innlegg igjen visst... Det går ikke fort med meg!

Det er November og et "grisevær" her i dag! Regn og minus en grad. Ja, da blir det glatt og ikke så fristende å gå ut.


23.november arrangerer den glade jentegjengen  julemesse på Gylnakvisten igjen , etter en strålende vellykket 1.gang i fjor!!

Pga sviktende helse og diverse hadde min svigerinne Heidi og jeg bestemt oss for å stå over i år..

Likevel... det klødde i de kreative fingrene, så helt på tampen bestemte jeg meg for å bli med litt likevel. 

Det er jo så moro!!
 I år blir det nok i litt mindre skala enn før, jeg lager bare det helsa og kroppen vil ,og lar lysten få styre hvor mye som blir produsert!!

Det er i allefall artig å ha noe å holde på med,jeg koser meg med å lage, og jeg  gleder meg til markedet!!

Jeg lover god koselig stemmning,og masse flott å kjøpe! Damene lager såå mye fint alle sammen!! Kjempe lurt å få unna noen julegaver også. Dette er jo gaver som ikke "alle andre" har maken til!  I tilegg blir det en koselig kafe, med kaffe, kaker m.m
Her er link med mer info:


Håper jeg ser mange av dere der! 

 VELKOMMEN!




 Her kommer et lite utvalg bilder av det jeg har "produsert" til nå om dere har lyst til å se!


 Toffefee eske :)

Melkesjokoladekort ...

 Fine englene! <3






 Div notatbøker/huskelister..



 Gaveboks til Vin ...


Ha en strålende fin helg! 
Klem fra Vigdis






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar