tirsdag 11. februar 2014

Du er god nok!


I går så jeg på et program med Hellstrøm hvor han var hjemme hos ei jente som trang hjelp til å klare å lage mat til familien sin. Pga en traumatisk barndom var det mange ting hun sleit med, og spesielt selvtilliten!
Jeg blir rett og slett rørt jeg av de programmene til Hellstrøm! For en bra type!
Tidligere må jeg innrømme jeg ikke likte fyren, men han er jo bare rå!

I denne episoden fikk han denne jenta til å forstå ordene på bildet over her.
Og det er ord vi burde tenke over alle sammen!
Vi ER nemlig det. Gode NOK!


 
Daglig går nok mange av oss rundt og skulle ønske vi var flinkere til alt.
Kanskje skulle vi ønske vi var flinkere til å trene. Flinkere til å spise sunnere. Lage mer mat fra bunnen av. Være flinkere foreldre,  en bedre kjærester, en bedre venn? 




En kan føle seg mislykket, og føle alle andre får til ting bedre enn en selv gjør.
 
Det er jo så mye man vil hele tiden, men det er jo ikke alltid verken tida, eller f.eks helsa strekker  til. 

Da er det jo noen ganger greit å stoppe opp og tenke på de ordene....

DU ER GOD NOK!
HUSK DET!





Dette nydelige skrinet har jeg fått i gave , og det er jeg så glad i!! :)


Jeg som aldri har vært mer enn langt under middels glad i sport på tv , har blittt smitta bittelitt av OL feberen som herjer! I dag har jeg nemlig sittet helt aleine i stua og ROPT under langrenn sprint og jaktstart på skiskytingen!

HEIA NORGE!!

Klem fra Vigdis 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar