onsdag 3. desember 2014

3.desember

3.desember

 Hei!
Da var det allerede onsdag og 3.desember. 
Dagene i desember går alltid dobbelt så fort som ellers? Det føles i allefall slik!
Flere som føler det sånn?? :) 

De fine Maileg nissene mine, har igjen sett dagens lys fra sitt noe mer triste oppholdssted i kjelleren! De passer mye bedre her oppe, og ser jo riktig så fornøyde ut der de sitter ;)



I dag når jeg sto opp, var det masse hvitt rim på bakken.. 
Det så nesten ut som snø..
Jeg ønsker meg veldig et lite hvitt teppe av snø jeg nå, det blir så mye lysere og koseligere ute!

Tross en laber form, har jeg i allefall fått opp julegardiner, og litt pynt på kjøkkenet vårt!



Jeg arvet  fine julegardinene av min søster i forfjor, for hun flyttet og hadde ikke lenger vinduer som de passet til! Så ,så heldig var jeg!! 


 Og i går var det reneste lykken, etter en tur i kjelleren. Jeg kom nemlig over en pose med et putetrekk og noen løpere i skapet i kjelleren!

 Jeg kjøpte de med 70% avslag på kremmerhuset i Januar!Noe jeg nå hadde glemt.. jeg trodde jeg trang noen nye løpere! 

 Hihi noen ganger er det godt med dårlig hukommelse, for det ble jo reine gaven å finne den posen! 


Den fine sinklysestaken med talllys fra Ib Laursen ,har jeg fått i gave en gang.  Den er jeg veldig glad i, og den har fast plass på kjøkkenbordet hver advent!




Ønsker dere en god dag, med en link fra min favoritt julekalender på tv, nemlig  JUL I SVINGEN
Har gode minner fra da ungene var mindre og vi alle sammen var samlet for å se denne serien hver kveld <3

Klem fra Vigdis

1 kommentar:

  1. Så koselig det var på disse bildene da- så herlig stemning du har hjemme hos deg :) 70 prosent er helt perfekt !
    Ja det går dobbelt så fort i desember og i år så går det 10 ganger for fort for meg !

    Ønsker deg glade og fine dager

    Klemmer Monica

    SvarSlett